Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

&! Κάπως......έτσι...... stop

Κάπως έτσι σας φαντάζομαι............
Αγαπητέ/ή φίλε &! Κάπως...... έτσι.......,
δεν ξέρω αν πρέπει να χαίρομαι που βλέπω τέτοια πρωινή πρεμούρα να απαντήσεις στην απάντησή μου, αλλά στο τέλος θα καταντήσουμε αηδία. Μετά από το ιντερνετικό τετ α τετ μας ο καθένας μπορεί να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Προφανώς σε κουράζουν τα μεγάλα κείμενα, σε νευριάζουν οι αντίθετες από τις δικές σου απόψεις και δεν αντιλαμβάνεσαι τι ακριβώς διαβάζεις.
Σε ευχαριστώ όμως που ξεδίπλωσες το ταλέντο σου στη χρήση κοσμητικών επιθέτων, καθώς επίσης στο γεγονός ότι με λες δέκα φορές βλάκα (πράγματι χαίρομαι που το γράφεις δημόσια).
Δεν θα μπω στο τριπάκι σου και δεν θα το συνεχίσω άλλο, άλλωστε υπάρχουν κι άλλα θέματα για τα οποία θέλω να πω τη γνώμη μου.
Σου ξεκαθαρίζω ότι δεν με φιλοξενεί ένα μπλογκ, αλλά πάνω από δέκα μπλογκς και ιστοσελίδες σε όλη την Ελλάδα. Τυχαίο...; δε νομίζω....
Τέλος θα σου υπενθυμίσω ότι τα τραπεζοκαθίσματα στα πεζοδρόμια των παραλιακών δρόμων βρίσκονται αρκετά χρόνια, άρα η παρανομία υφίστατο από τότε. Εσείς όλοι οι κύριοι "νόμιμοι" όταν καταρτήσατε προϋπολογισμό δεν είδατε τα ποσά που γράψατε στα έσοδα από αυτήν την κατηγορία δημοτικών τελών; Ο Δήμαρχος στην αρχή της σεζόν δεν μοίραζε χώρο στο "Λαδορίγανη" και στο "Κοχύλι"; Άδεια ποιός έδωσε για χώρο στο απέναντι πεζοδρόμιο στο "ΟΝΑΡ"; ΄Μήπως εγώ και δεν το θυμάμαι;
Όσο για την πλατεία έχετε δίκιο. Ούτε κι εμένα μου αρέσει, αλλά θυμάμαι ότι ο Δήμαρχος θα την ξεκινούσε τον Οκτώβρη και θα την τέλειωνε τον Μάιο, αφού φυσικά είχε πληρώσει τις μελέτες ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΣΈΠΗ ΤΟΥ και μας τις είχε δείξει κιόλας. Εξ άλλου κατά την υπογραφή της σύμβασης για το λιμάνι του πίσω Αετού στην Κεφαλονιά, όταν ο Δήμαρχος ρωτήθηκε για πολλοστή φορά από τον Περιφερειάρχη αν έχεις μελέτες του απάντησε αόριστα "Θα δούμε", όπως μπορείς να ακούσεις τη μαγνητοφωνημένη συζήτηση σε ιστοσελίδες της Κεφαλονιάς.
Για τον επίλογό σου τι να πω; Ασφαλώς και θα ξαναγράψω και τώρα ακόμα πιο πολύ και εσύ μπορείς να αποκαλύπτεις ότι θέλεις. Όμως ότι και να κάνεις "ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΘΙΑΚΩΝ", ΑΡΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ "ΟΙ ΘΙΑΚΟΙ", ΕΥΤΥΧΩΣ.....!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ
g13

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα ''κάπως έτσι'',''καλάγιε μου''κλπ σου γυρίζουν τ'άντερα...

g13