Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΠΟΡΙΕΣ........... ΣΤΗΝ «ΑΠΟΡΙΑ» ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ


1.       Γράφει: «Επισκέφθηκα προεκλογικά την εισαγγελία Κεφαλονιάς για να ζητήσω αντίγραφο του ποινικού μου μητρώου»

Σοβαρά;  δεν ξέρει τι αδικήματα έχει κάνει στη ζωή του;

2.       Γράφει: «Μου απάντησε ο υπάλληλος της εισαγγελίας κ. Ευαγγελάτος και μάλιστα ρητώς ότι δεν έχω κανένα κώλυμα για να θέσω υποψηφιότητα Δημάρχου»

Σοβαρά; Του είπε κάτι τέτοιο ο κ. Ευαγγελάτος χωρίς να διαβάσει το ποινικό μητρώο; Αποκλείεται.

3.       Γράφει: «Μετά τις εκλογές το ποινικό μητρώο κυκλοφορούσε στα καφενεία της Ιθάκης!»

Σοβαρά; Η αντιπολίτευση το κυκλοφόρησε μετά τις εκλογές; Το ΄ξεραν και τ’ άφησαν για μετά;

4.       Γράφει: «Κατέθεσα το φάκελό μου και ύστερα από δύο ώρες το Πρωτοδικείο τον δέχτηκε ως έγκυρο»

Σοβαρά; Γιατί κρύβει την αλήθεια, ότι ο φάκελος δεν είχε το ποινικό μητρώο, αλλά μόνο μία υπεύθυνη δήλωση από τον ίδιο ότι έχει λευκό ποινικό μητρώο, όπως έκαναν όλοι οι υποψήφιοι Δήμαρχοι!

5.       Γράφει: «Πόσο χρόνο χρειάζεται ο εισαγγελέας και όλοι οι άλλοι υπεύθυνοι να δουν το ποινικό μητρώο και να απαντήσουν αν η περίπτωσή μου εμπίπτει στο νόμο περί έκπτωσης από το αξίωμα του Δημάρχου»

Σοβαρά; Οι δικηγόροι του δεν του παν ότι για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει να υπάρχει επώνυμη αίτηση ατόμου που έχει έννομο συμφέρον ή κρατικής υπηρεσίας;
            Κι αυτό έγινε μόνο από τον κρατικό Περιφερειάρχη μέσα στο καλοκαίρι, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος!

6.       Γράφει: «Κι επειδή το ποινικό μητρώο κυκλοφορούσε στα καφενεία της Ιθάκης ρώτησα τους δικηγόρους μου και μου είπαν ότι δεν έχω κανένα πρόβλημα»

Σοβαρά; Το λες αυτό Δήμαρχε; Και αφού λες ότι μπορεί να μην ήταν το πραγματικό γιατί οι δικηγόροι σου δεν σου ‘παν να κάνεις εσύ μία αίτηση; Στο τέλος θα τους αναγκάσεις να σκίσουν τα διπλώματά τους!

7.       Γράφει: «Άρα πόσο καιρό θα περιμένω κύριοι για να αποφανθείτε για την εγκυρότητα της υποψηφιότητάς μου»

Σοβαρά; Εδώ έχει δίκιο! Έπρεπε ήδη να ‘χει τεθεί σε αργία (θα τον βρουν αν πάνε στη Ρουμανία να του δώσουν την απόφαση;)

8.       Γράφει: «Μήπως θα ‘πρεπε ν’ αρχίσω τις αγωγές και μηνύσεις για παράβαση καθηκόντων»

Σοβαρά; Τ’ ακούτε κ.κ. ελεγκτές της νομιμότητας;

Εδώ γίνεται προκλητικός έναντι των αρχών που έως τώρα τον σεβάστηκαν ως αιρετό πέραν του δέοντος,

9.       Γράφει: «Παράκληση κ. Ευαγγελάτε μήπως μπορείτε να δώσετε αντίγραφο του ποινικού μητρώου στο δικηγόρο μου στην Κεφαλονιά για να το δημοσιεύσω στις εφημερίδες;»

Σοβαρά; Εδώ φαίνεται ότι ο άνθρωπος δεν ξέρει που βρίσκεται . Ότι οι κρατικοί υπάλληλοι δεν είναι υποχείριά του και τους εκθέτει!

Όσο για την δημοσίευση του ποινικού μητρώου στις εφημερίδες, του προτείνω να μην το κάνει γιατί θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος!


ΕΝΑΣ ΠΕΡΑΧΩΡΙΤΗΣ

 Υ.Γ. 1
Αλήθεια μήπως η αγορά του Παναθηναϊκού είναι μία λύση για το Δήμαρχο μιας και λεφτά υπάρχουν στο Ρουμανία;


Υ.Γ. 2
Υπάρχει βέβαια και η πρόταση της ιστοσελίδας του που τον προτρέπει «να ασημώσει  γιατί χωρίς ασήμωμα δεν γίνεται τίποτε στη σημερινή ημέρα. Αληθινά ποιούς  ν’ ασημώσει; ΧΑ – ΧΑ – ΧΑ – ΧΑ»
Μήπως κ. εισαγγελέα είναι στην αρμοδιότητά σας αυτή η προτροπή από την ιστοσελίδα «I love Ithaki» για λάδωμα υποτίθεται κρατικών λειτουργών;

Δεν υπάρχουν σχόλια: