Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Απάντηση Σπύρου Αρσένη στο "I love Ithaki"

ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ‘ΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

(Απάντηση στο “I love Ithaki”)

Του Σπύρου Αρσένη

- Περίμενα από καιρό την προσωπική σας επίθεση, όμως θα’ ταν πιο έντιμο να βάνετε την υπογραφή σας, όπως εγώ!
- Εγώ δεν έχω γράψει τίποτα προσωπικό για τον Δήμαρχο παρά μόνο σ’ ότι διαφωνώ μαζί του στην πολιτική που εφαρμόζει στο Δήμο Ιθάκης!
- Νομίζω ότι έχω αυτό το δικαίωμα
- Εκτός αν θέλετε να συμφωνούμε όλοι μαζί του για να μη «μας πιάσετε και μας δέσετε» όπως γράφατε προσφάτως στην ιστοσελίδα σας.
- Έγραφα λοιπόν προχθές, επωνύμως, ότι με το κλείσιμο του Ε.Ι.Ν. και του Κ.Π.Ε. παρουσιάζεται η ευκαιρία να λυθούν τα προβλήματα στέγης του ξενώνα ηλικιωμένων και του οδυσσειακού κέντρου, αν ο Δήμαρχος εγκαταλείψει τον εγωισμό και την μεγαλομανία που τον διακρίνει (θέλετε παραδείγματα;)
- Επίσης σας πείραξε που χρησιμοποίησαν τη λέξη «Γιάνναρος», μα εσείς την έχετε εγκαθιδρύσει 9 μήνες τώρα. Εδώ τον διαφημίζατε ότι «ο Γιάνναρος φέρνει χρήματα από Ρουμανία», «ο Γιάνναρος διαφήμισε για χρόνια την Ιθάκη με τα καλλιστεία», «τώρα ο Γιάνναρος αφήνει τα λεφτά του μισθού του στο Δήμο» και άλλα πολλά!
- Όσο για τη συναυλία στο Περαχώρι μόνο, η αμοιβή που έδωσε ο κ. Κασσιανός, δύο χρόνια πριν βάλει υποψηφιότητα, ήταν 3.000 ευρώ και όχι 5.000 ευρώ που γράφετε, και δεν ήταν για μένα αλλά για ΕΝΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ: 5 ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΚΑΙ 4 ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ!
- Εκτός αν πιστεύετε ότι όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες δουλεύουν τσάμπα;  Και ήταν πρόταση δική του για μια εκδήλωση στο χωριό του. (Φαίνεται ότι από τότε άρχισε τις δημόσιες σχέσεις)
- Για την πρόταση του κ. Κασσιανού σε μένα πράγματι έγινε και μάλιστα στα όρθια, γιατί γνωστοί είμαστε παρά τα χρόνια που έλειπε. Όμως του αρνήθηκα γιατί στην προεκλογική περίοδο φάνηκε αφ’ ενός πόσο παραπλανητικό ήταν το MASTER PLAN που διαφήμιζε στο προεκλογικό του κέντρο και αφ’ ετέρου άρχισαν να κυκλοφορούν διάφορες φήμες που κάθε λογικό άνθρωπο τον προβλημάτιζαν κι εμένα προσωπικά δεν μου ήταν γνωστές.
- Άλλωστε είχα δώσει το λόγο μου πολύ πριν στον κ. Λιβιτσάνη!
- Εύχομαι όλες αυτές οι φήμες να μην επαληθευτούν  και το λάθος να ‘ναι δικό μου!
- Όσο για τον κ. Βασιλόπουλο που γράφετε ότι δεν διαμαρτύρεται εναντίον του Δημάρχου για όσα λέει και κάνει νομίζω μ’ αυτήν τη συμπεριφορά θέλει (και είναι κρίμα) τον εαυτό του στο περιθώριο ο ίδιος!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: