Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Μια "Μετάβαση" θα μας σώσει..........

Τελικά νομίζω πως μόνο αν παρέμβει η κινητή μονάδα ψυχικής υγείας Κεφαλονιάς - Ζακύνθου - Ιθάκης "Μετάβαση" μπας και σας μαζέψει και ησυχάσουμε.
Λοιπόν δεν είμαι δημοσιογράφος, πόσο μάλλον έγκριτος, δεν είμαι ο κ. Καραβίας. Είμαι ένας απλός πολίτης της Ιθάκης που έχω άποψη, μιλάω και θα μιλάω, γράφω και θα γράφω όσο θέλω, ό,τι και να λέτε, ό,τι και να γράφετε.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάνετε ερωτήσεις στον Καραβία μέσω εμού. Τι, θέλετε να μάθετε για την ιστορία του maverick από εμένα; Δεν ξέρω αν ο ίδιος θα σας απαντήσει και τι θα σας απαντήσει.
Αυτά που εγώ έμαθα, κι ας μην είμαι δημοσιογράφος όπως ίσως είστε εσείς, είναι τα εξής:
Αυτό το αυτοκίνητο αγοράστηκε από μάντρα αυτοκινήτων στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Συγγρού. Το όνομα της μάντρας είναι "Fast & Furius" και μάλιστα ο ένας συνεταίρος είναι και Θιακός. Μάλιστα έχω αγοράσει κι εγώ από εκεί αυτοκίνητο. Το maverick αγοράστηκε με τραπεζικό δάνειο από τη Millenium Bank, διότι με αυτήν την τράπεζα συνεργάζεται η εν λόγω μάντρα.
Τώρα τι δόση έδινε, αν το πλήρωνε, αν δεν το πλήρωνε, αν ο γιός του που το τρακάρισε ήταν στο νηπιαγωγείο ή όχι ρωτήστε τον ίδιο τον κ. Καραβία.

Και εν πάσει περιπτώσει εσείς και ο κ. Καραβίας πραγματικά το "τραβάτε" πολύ άσχημα και είναι κρίμα για όλους.
Όσο δε για το δρόμο για το Μάρμακα, ρωτήστε την οικογένεια που ήθελε να σας κάνει μήνυση για τις ζημιές που της κάνατε.
Αν πάλι θέλετε να μου πείτε ή να με ρωτήσετε κάτι για αυτή την ανάρτησή μου σχετικά με τα καλούδια σας στη Βόρειο, είμαι εδώ και αναμένω τυχούσες απορίες σας.
Από την άλλη μεριά πάλι απορώ πως ο κ. Καραβίας δεν έχει αναρτήσει ακόμα κάτι σχετικά με την υπόθεση αυτή, μήπως και μάθουμε κάτι παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: